Kuhu on jõudnud Ajujahi võitja Timbeter?

Samal ajal kui selleaastase Ajujahi konkursil käib tihe rebimine võitja leidmiseks, on Ajujahi eelmise aasta võitja Timbeter (endise nimega Timber Diameter) jõudsalt arenenud ja kasvanud.

Kui konkursi ajal oli žürii peamisteks murekohtadeks tehnoloogia võimalikkus, siis täna on Timbeter end igati tõestanud ja proovile pannud ka kõige karmimates ja mudasemateski tingimustes.

Timbeter on saavutanud midagi, mida paljudel on raske uskuda – nad on viinud oma mobiili rakenduse (moodsa nimega äppi) sõna otseses mõttes metsa, kus neid kasutavad, mitte just kõige tavalisem mobiilsete vidinate sihtgrupp, metsa töölised. Tihti tuleb enne rakenduse näitamist tõestada, et nutitelefonid pole vaid ajutine moe-röögatus vaid sellest on kasu ka tõsise töö tegemiseks.

Jaanuaris saavutas Timbeter pika töö tulemusena koostööleppe RMK-ga, märtsis võitis Timbeteri rakendus koostöös Velvetiga Kuldmuna konkursil Off-line rakenduste kategoorias kulla ning täna tegeletakse aktiivselt laienemisega – kui juba tegutsetakse Läti, Soome, Rootsi ja Saksa turul, siis tuleval aastal on plaan laieneda veel USA, Kandada, Venemaa, Ukraina, Valgevene ja Gruusia turule.

Täpselt aasta pärast Ajujahi võitmist astub Timbeteri tegevjuht Vallo Visnapuu uuesti lavale Eesti suurimal mobiilse äri konverentsil Mobile Summit Estonia, et rääkida lähemalt, kuidas neil on õnnestunud saavutada vaid aastaga selline edu ning kuhu liigutakse edasi.

Allikas: www.mobilestonia.com

0Shares