Kuidas mõõta kasu?

POSTIMEES, Maaelu Edendaja (erileht):
Möödunud kuul oli Eesti esime­se riigina Skan­dinaaviast ja Baltimaadest suurmessi Grüne Woche partnerriigiks. Nagu ikka, saab võõrustaja osa nii särast kui ka peokuludest.

Arvudes on Eestile osaks saanud tähelepanu uhke: 250 000 inimest käis läbi Eesti stendi juurest, 25 000 peatus, et osta midagi kaasa või kü­sida lisainfot Eesti kohta; 4800 ini­mest ostis koju Eesti toitu, 6000 portsjonit keskaegseid roogi müüdi külastajatele kohapeal, 1300 korral kajastati Eestit Saksa meedia­väljaannetes.

Aga sel kõigel oli ka oma «ma­gus» hind – umbes miljoni euro kan­ti jäi Eesti panus Grüne Wochesse.

Käesolev Maaelu Edendaja pea­tub Grüne Wochel, aga on üles otsi­nud veel mitmeid põnevaid teema­sid. Antud numbri persoon Martin Sepping on näide edukast restoraniettevõtjast ja juhist, kes linnaelust väsides kolis Muhumaale elama ja asus küpsetama leibu, mis maitseksid nõnda hästi, et enam paremini ta neid teha ei oskaks.

Sel korral pöörab Maaelu Eden­daja suuremat tähelepanu metsale -nii metsamajandamisele kui ka ja­hindusele ja metsloomadele, sest äs­ja ei alanud üksnes sinise puuhobu­se, vaid ka «Märka ulukit» aasta.

0Shares