Kuidas mõõta kasu?
10.02.2014
POSTIMEES, Maaelu Edendaja (erileht):
Möödunud kuul oli Eesti esimese riigina Skandinaaviast ja Baltimaadest suurmessi Grüne Woche partnerriigiks. Nagu ikka, saab võõrustaja osa nii särast kui ka peokuludest.
Arvudes on Eestile osaks saanud tähelepanu uhke: 250 000 inimest käis läbi Eesti stendi juurest, 25 000 peatus, et osta midagi kaasa või küsida lisainfot Eesti kohta; 4800 inimest ostis koju Eesti toitu, 6000 portsjonit keskaegseid roogi müüdi külastajatele kohapeal, 1300 korral kajastati Eestit Saksa meediaväljaannetes.
Aga sel kõigel oli ka oma «magus» hind – umbes miljoni euro kanti jäi Eesti panus Grüne Wochesse.
Käesolev Maaelu Edendaja peatub Grüne Wochel, aga on üles otsinud veel mitmeid põnevaid teemasid. Antud numbri persoon Martin Sepping on näide edukast restoraniettevõtjast ja juhist, kes linnaelust väsides kolis Muhumaale elama ja asus küpsetama leibu, mis maitseksid nõnda hästi, et enam paremini ta neid teha ei oskaks.
Sel korral pöörab Maaelu Edendaja suuremat tähelepanu metsale -nii metsamajandamisele kui ka jahindusele ja metsloomadele, sest äsja ei alanud üksnes sinise puuhobuse, vaid ka «Märka ulukit» aasta.